måndag 15 november 2010

Pappas bästa dag…

…eller fars dag som den också kallas har precis varit. Det känns verkligen underbart att ha en extra dag likt födelsedagen bara för att man är pappa! Det som känns lite konstigt är att det inte är första gången jag firar denna dag, utan den andra. Tiden går så skrämmande fort och den enda som inte åldras är jag… Njae, jag har fått anpassa frisyren något efter en skrämmande upplevelse då jag såg mitt kala huvud på ett foto taget under min senaste resa… Det var en parentes…
Jag har firats av min dotter och min käresta som gav mig ett par riktigt trevliga manschettknappar i silver. Dessa hade initialerna M.A. Ooh Molly Arvidsson utbrast jag… Nej Mathias Arvidsson, blev svaret:) och det funkar ju det med. Annars käkade vi finfina rom och saffrans cup cakes och avnjöt en söndagsstek hemma i huset. En riktigt bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar